Anteeksi etten ole jaksanut päivittää blogia, mutta olen ollut sairaana ja äiti on ollut poissa. Koita siinä  sitten kirjoitella mitään kun nenä on niin tukossa ettei voi edes hengittää ja aivot siinä älykkyystasolla 0. Minä onnistuin siis saamaan kevät flunssan. Onneksi enää on vain kurkku kipu muistona.

 

Luin tänään erästä paikkakunnan alakoulun oppilaiden tekemää lehteä. Siinä sitten tuijottelin niitä tietoja ja ajattelin: "jessus, mä olen muksu näihin verrattuna, kyttään muumeja ja rakastan kaiken maailman pehmoleluja ja muuta sellaista", siinä sitten selittämään äidille ihan tohkeissani: "Mä oon vanha, mutta iältäni olen jotain neljä vuotias, siis niistä katsottuna mistä minä pidän. Eikö olekkin kamalaa?" siinä sitten päivittelin maailman menoja. Kyllä äidillä taisi olla hauskaa.

 

En kyllä ihan oikeastikkaan ja hyvällä tahdollakaan miksi nykyään pitää aikuistua niin nopeasti, minähän olen muksu juuri niin kauan kuin tykkään ja katson muumeja niin paljon kuin lystään. Kyllä minä ehdin ehkä olemaan aikuinenkin melko pitkään, ainakin ruumiiltani, mutta ikuinen kakara mä taidan olla :p mutta mulla onkin hauskempaa silloin!